čtvrtek 5. listopadu 2015

farmer

  Krásné ráno!
Počasí je stále naprosto úžasné, tak jsem ráda, že nemusím ještě chodit tolik nabalená. Tak snad nám to ještě chvilku vydrží..
  Určitě jste si už u mě všimli, že nemám zcela vyhraněný styl oblékání, pořád nějak hledám v čem se cítím nejlépe.. Poslední dobou u mě sice nejvíce vedou podpatky, ale mám teď občas záchvěvy a potřebuji trošku experimentovat. V dnešním článku jsem outfit pojala trošku s nadsázkou a musela jsem se tomu chvílemi opravdu smát(ještě mi vrazit do ruky vidle a mohla bych vyrazit). :D 
 Tentokrát jsem zvolila lacláčové rifle, které jsem si přivezla z loňské dovolené a boty vlastně také.
Tričko je z mé tvorby a je to můj oblíbený střih, proto ho už mám pro jistotu našité ve více barvičkách(kdo sleduje můj Instagram, mohl ho vidět v krásné modré<3) a také ve formě šatiček, které Vám představím v jednom z dalších článků.. ;) 
  Na vrch jsem si vzala křivák stejného odstínu, jako boty. A jako jediný doplněk jsem zvolila šátek do vlasů(to aby mi asi při práci nepadaly vlasy do očí ;) )
  Tohle jsem jednoduše já.. Jednou uhlazená, jednou sportovní a pak za blázna!:):D

Přeji Vám krásný den! A pokud by jste měli náměty, co by Vás zajímalo, třeba ohledně mého šití, nebo co bych pro Vás mohla/měla vymyslet, budu jen a jen ráda.. Přijímám každou výzvu.. ;)









lacláčové kalhoty - Free People
triko - NA/V
šátek - C&A
boty - Diamond

8 komentářů:

  1. Super, to tričko se mi moc líbí, v jednoduchosti je krása. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bomba! Libi se mi to moc a vubec za blazna nejsi! Ja presne tohle miluju! Kdyz clovek dokaze byt jednou uhlazeny, pak sportovni a pote, jak jsi napsala, "za blazna". Farmarky se mi libi cim dal vic! Ale jeste jsem nenarazila na takove, ktere by mi sedly a libily se mi natolik, ze bych si je koupila. To triko je strihem uzasne, neuveritelne zenske! V modre jsem ho uz obdivovala a nedivim se, ze mas hned nekolik jeho barevnych variant. Strasne by me zajimalo, jak jsi se sitim zacinala? Respektive jestli jsi vystudovala nekakou textilki, nebo to zacalo jako konicek. Uvazovala jsi nekdy, ze by jsi sila pro nekoho, nebo jsi rada sama vlastnim panem? A co nejake cile, napriklad modni prehlidka? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně moc děkuji. Už jsem si říkala, že bych mohla sepsat více, jak jsem začínala a tak.. Moc děkuji za podnět k článku, určitě to dám dohromady.. :) Jinak rozhodně chci být svým pánem a nějakou představu do budoucna mám, ale nejsem organizační typ, takže u mě je všechno na dlouho :P :/

    OdpovědětVymazat
  4. Vtipný outfit. Moc se mi líbí s tou bundičkou!

    OdpovědětVymazat