sobota 12. září 2015

Tak tedy začínáme!


   Po dlouhém rozhodování, přemlouvání a oddalování jsem nakonec neodolala a jsem tu mezi Vámi také..:) 
 Tímto Vás vítám na mém blogu, kde bych Vás chtěla více seznámit s mou tvorbou, která je mou prací, ale především koníčkem a vášní. O co konkrétně se tedy jedná? 
  Dovolte mi představit mou značku NA/V(čte se "najív"-jako anglický výraz "naive" jen se píše bez "e").



Jsem(naivní:)) návrhářka/fashion designer a chci Vám především ukázat, jak a s čím se dají mé kousky kombinovat, jak ze starého udělat nové i návody na vlastní výrobu, ale určitě zabrouzdám i do jiných témat, jako je sport a zdravá strava(a podobné zajímavosti, které me cvrnknou do nosu).:)



 
Zdravá strava je další můj koníček ;)


 Nejsem žádný řečník, takže ode mně nečekejte žádné slohovky, nechci Vás uspat. ;) Ale budu se snažit, aby Vás mé příspěvky bavily a třeba Vám přinesli i něco užitečného. Přeji krásný víkend a s novým postem brzy na viděnou. :)
  
Vše je ručně pošívané.




3 komentáře: