neděle 25. října 2015

day off

  Krásné nedělní dopoledne.
  Včera nám počasí opravdu přálo, tak jsem si mohla zase trošku odlehčit a pořádně načerpat energii, která mi v posledních dnech dost chyběla.
 Měla jsem konečně volnější den, kdy mě čekalo jen menší rodinné posezení, ale s kupou dětí, tak jsem zvolila něco opravdu pohodlného, abych mohla fungovat i jako správná teta a mohla si s prckama trochu pohrát.
  Dnes vidíte z mé tvorby žluté tepláčky, které mám opravdu ráda, protože jsou dost volné a já se v nich cítím naprosto skvěle a především pohodlně.  Jsou šité podle pánského střihu, protože ten mám u tepláků nejradši a v dámském střihu jsem málokdy našla takové, aby seděli podle mé představy.. 
  Vlastně většina tepláků co jsem si kdy koupila je pánská. :)) A když se to mé drahé polovičce na mě také líbí, tak potom nemám co řešit. <3 Možná i proto je tak ráda nosím a střídám je s elegantnějšími styly. :) 
  Ke žluté jsem zvolila v černé tričko z H&M, tenisky Air Max, a kšiltovku(no name), která mi aspoň ulehčila práci s vlasy. Černá působí se žlutou poměrně tvrdě, tak pro zjemnění jsem použila svou milovanou světlou riflovou bundičku. 
 Nosíte tepláčky jen na doma, jako pohodlné oblečení, nebo v nich vyrazíte bez problému i do města?

Přeji Vám krásný zbytek neděle a snad i dnes vykoukne slibované sluníčko. ;)







3 komentáře:

  1. Great look!
    Would you like to follow each other? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdpovědětVymazat
  2. so nice :) Happy Sunday!
    Kisses, Tijana

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat