pondělí 5. října 2015

Yellow top


  Taky určitě máte doma nějaký letní top, který máte rády a nechcete ho s létem uklidit někam hluboko do skříně a čekat s ním do příštího léta. 
  Přesně takový případ je můj kratší žlutý top, který jsem si letos opravdu oblíbila a tak jsem hledala( pro mě tu nejlepší)variantu jak ho využít i v chladnějším období. V létě ho nosím samostatně k šortkám nebo k sukni. A tentokrát jsem zvolila pod top prodloužené tílko(oboje z mé tvorby), které má stejně jako top více vykrojená záda. Navíc jasně žlutá barva s bílou ještě zvýrazní poslední zbytky opálení.
  Se sakem a lodičkami je pro mě tato kombinace ideální na pracovní schůzku, ale vyrazím tak ráda i na kávu. ;) Podpatky a saka patří neodmyslitelně do mého šatníku, jsou to prvky které bych měla nejradši ve všech barvách. A sako jako takové je naprosto nesmrtelný kousek, kterým se nedá nic zkazit.
  Jak by jste si s letními kousky poradily Vy? 
Přeji úspěšný pracovní a snad ještě slunečný týden. :)







rifle - Bershka
sako - Bershka
lodičky - no name z dovolené :)
prodloužené tílko - NAIV
žlutý top - NAIV

10 komentářů:

  1. Kombinace se mi libi moc, ve Tvem barevnem podani, proc ne :) Ja asi nemam zadny vylozene letni kousek, se kterym se mi nechce loucit, mozna nejak boty, ale to mam stejne smulu :D
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti líbí :) Boty mi přes zimu budou taky moc chybět u těch to opravdu nijak nevymyslíme :D

      Vymazat
  2. Osobně žlutou moc nemusím ale tobě ohromě sluší ! Přesně takhle dokáže jeden kousek který je zajímavý rozzářit celý outfit ! :)
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat