pátek 6. května 2016

Aktuální "život" za velkou louží..


Krásné ráno dámy.(U mě je večer a já za chvíli půjdu do postele.):)Tak jsem opět tu. :DPořád jsem váhala, zda po tak dlouhé odmlce zas začít psát nebo už to nechat být, ale nějak mi to nedalo.. Přece jen jsem od Vás poněkud dál a člověk potřebuje zůstat v kontaktu. :) A když už člověk vytáhne paty z domu, tak si myslím, že by nebylo od věci sem občas napsat pár řádků, aby jste věděli, že já i mé šití fungujeme i nadále.. Ikdyž ne tak na plné obrátky jako v Čechách. Chvíli tedy trvalo, než jsem si to tu trošku zařídila, abych měla po ruce co potřebuji a mé přesvědčení, že v USA bude vše levnější a větší výběr než u nás, mě při vstupu do galanterie opět vrátilo zpět nohama na zem. A mé zklamání se navýšilo když jsem navštívila obchod s látkami, který mám poblíž a je zde jeden z nejznámějších(Jo-Ann) . Výběr látek, pokud nepočítám flees a látky na patchwork a podobné dekorativní látky, prostě katastrofa..   Ale zase musím říct, že mě velice překvapilo množství barev tylu. To si opravdu vybere snad každý. :) Ale v závěru k čemu mi to je když nemají látky co bych mohla použít jako spodničky a na pas!?!?! :D :P Nicméně, jelikož tu jsem už skoro dva měsíce, našla jsem si i jinou variantu, jak se dostat k látkám a internet jsem hned zavrhla, protože já si musím vše osahat. :D A tak jsem si udělala cestu do downtownu v LA, kde jsem sice byla zatím jednou, ale dá se tam najít víceméně vše, jen člověk musí vědět co potřebuje a bude potřebovat, aby tam nemusel každý týden. :P Je to sice skoro jako cesta z Pardubic do Prahy, ale zdejší dálnice jsou opravdu něco na mě. ':DSice jsem už sama pojízdná, ale větší vzdálenosti zatím nechávám na druhých..   Tak snad Vám tedy budu mít co nabídnout k počtení a přeji krásný den( a dobrou noc ;) )


Můj aktuální skromný šicí koutek :D

Barvy a druhy tylu nejsou samozřejmě vidět všechny.
Ale tohle mě opravdu nadchlo. <3 :)
Zato toto bylo něco na mé nervy..
Pro mě to bylo za trest..



Velkoprodejna v LA, která teda také nebyla podle mého očekávání, ale něco se tam našlo. :)

Prostě jsem tam musela všechno ohmatat :)))


A takto vypadaly celé ulice.. Látky vedle látek, ale člověk musí mít trpělivost, když něco hledá, můžete zde i smlouvat, ale to já neumím. :D


2 komentáře:

  1. To mne zajima! V USA jsem nesila vubec. Tak velky obchod s latkama bych rada navstivila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na první pohled jsem zůstala v úžasu, ale po důkladném prozkoumání jsem byla poměrně zklamaná.. Čekala jsem třeba velké množství plavkoviny, když je tu více teplo, ale moc jsem nepochodila. Za mě byl lepší výběr v Praze, což bych vůbec nečekala 😔

      Vymazat