pátek 13. května 2016

Svatební šaty na dálku


Krásné ráno všem :)
V dnešním postu se vrátím o pár měsíců zpět. Sice tyto šaty vznikly ještě před mým odjezdem do CA, ale i tak jsem je šila na dálku a byla to docela "hurá akce", ale z výsledku jsem měla radost a podle všeho i klientka, což bylo pro mě to nejpodstatnější. :)
 Klientka přijela jen na jednu schůzku, protože do odjezdu už bychom se nestihli sejít. Vyzkoušeli jsme dva typy šatů, aby si mohla představit střih na sobě a pak už jsme dořešili další detaily, abych mohla co nejlépe vystihnout její představu a já také lépe věděla co budu tvořit..  
  Tentokrát jsem pracovala bez návrhů, ale aby klientka byla klidnější, tak jsme se domlouvali pomocí fotografií, a to tak, že jsem jí poslala několik způsobů zdobení a ona si mohla závěrečnou verzi vybrat. 
 Původní verze byla myšlená jen s drobným zdobením v horní části rozparku, ale v závěru jsme skončili u plně zdobeného rozparku a i se zdobením ve výstřihu..
 Na zdobení jsem použila závojový tyl a krajku, kterou jsem rozstříhala na jednotlivé prvky a následně jsem je skládala do potřebného tvaru(samotné našívání krajky trvalo kolem 18 hodin).
 A ikdyž to byly chvílema nervy, tak jsem si to moc užila a šití takového typu šatů mě prostě baví a snad bude hodně dalších příležitostí.. 
Fotografie jsou pouze orientační, nebyli pořízeny za účelem zveřejnění, jen jsem na ně teď narazila, tak mě napadlo je využít. :)
 A co Vy? Máte svou vysněnou představu o svatebních šatech?

Přeji Vám krásný a úspěšný den. :) 















2 komentáře:

  1. Krásné aplikace! Škoda že nejsou na nevěstě. Docela by mne zajímalo, jak vypadají na postavě, jak se ten materiál chová, jaké prádlo zvolila atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) na nevěstě snad bude fotka dodatečně, svatbu má v červnu :) a určitě musí použit bezešvé prádlo.. Materiál je pružnější a dvojitý, aby v oblasti bříška lehce stáhnul.. ☺️ nerada používám příliš tuhé materiály, aby člověk nebyl jak ve svěrací kazajce🙈

      Vymazat